tiistai 23. heinäkuuta 2013

Mustikkaa ja hevostelua!


Eilen mun piti laittaa meidän mustikanmetsästysreissulta Minnistä muutama kuva, mutta kone sekosi kun painoin "Julkaise". En enää jaksanut kirjoittaa uutta tekstiä joten jätin sen tälle päivälle :)

Eilen siis olimme marjastamassa ja otimme villakoirahöntin mukaan. Minni nautti luonnossa pomppimisesta ja kirmaamisesta sekä tietysti mustikoiden poimimisesta. Tai ainakin syömisestä.
Paistoimme kodassa maggarat ja tietysti Minnikin sai oman osansa niistä! Ettette ihan masennu tylsyydestä laitan vielä muutaman kuvan ja sitten ei tarvitse enää lukea mustikoista!



Minni poimii mustikoita

Kun Minni kyllästyi poimintaan, muttei syömiseen!


Ja sitten hevostelusta! Olen siis harrastanut ratsastusta vuodesta 2007. Ihan pienenä (3-4v.) kävin ehkä kymmenisen kertaa sukulaisteni ratsutilalla hepan selässä.. Kolmissa kisoissa olen kisannut (kotitallilla järjestetyissä). Serkkuni aloitti ratsastuksen samoihin aikoihin kun minä (2007) ja saikin pian oman newforestin (nyt jtn. 17-18v.) ponin. Tänään olin mukana katsomassa hänen estevalmennustaan, jossa hän ratsasti uudemmalla 6v. kauraturvallansa (eestin sporthorse). Muutaman kuvankin nappasin kun esteiden korkeus oli 110cm, mutta en viitsi tänne laittaa ilman lupaa.. Tulevaisuuden haaveissani (sitten kun olen aikuinen) on tollerin ja fiatin lisäksi myös 2 suomenhevosta. Ja tietysti minipossu!

Ääää.. Nyt mulle on tullu pakottava tarve saada collegemekko, mutta mistä niitä saa ihan ihmisille tarkoitettuun hintaan?? Jos joku tietäis?



-Petra

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti